h1

Maandagochtendspits

12 januari 2009

Vanmorgen weer het gebruikelijke: “Doe voort.” en “Ben je al gewassen?” en “Ik heb al drie keer gezegd dat je je tanden moet poetsen, is dat nu nog niet gebeurd?” en meer van dat gezeur en gevit. Terwijl onze kinderen eigenlijk superzelfstandig zijn en ik heel fier op hen ben dat ze zich ’s morgens meestal zo flink klaarmaken. Zelf wassen, tanden poetsen, aankleden, brooddoos in de boekentas stoppen, jas, fluovestje, sjaal, handschoenen, muts, schoenen aandoen,  fiets nemen… Toch knap voor kinderen van 9, 8, 6 en 5 jaar. En de dagelijkse fietstocht naar school ondernemen ze ook altijd heel dapper, weer of geen weer. Ja, ik ben echt fier op mijn viertal. Ik zeg hen dat ook wel, hoor, maar misschien mag dat toch nog wat vaker gebeuren. Nog een voornemen voor het nieuwe jaar :-).

2 reacties

  1. Licht in de duisternis op maandag…fijne blog!


  2. Precies wat ik me ook heb voorgenomen voor 2009!

    Leuke blog trouwens. en wow zeg, 4 kindjes zo kort op elkaar en dan nog een blog onderhouden. Chapeau!



Geef een reactie

