h1

Facebook

20 januari 2009

De facebookhype is niet zo aan mij besteed, maar na enkele uitnodigingen van mensen die mijn vriendinnetje wilden zijn, een paar verhalen van mijn man en een reportage op televisie over deze nieuwe rage, wou ik toch eens gaan kijken. Dus maakte ik me vanavond lid van de club. Waarop mijn wederhelft zijn profiel aanvulde met het feit dat hij met mij getrouwd is. Waarop ik een e-mail krijg met de boodschap:

“G. said on Facebook that you two are married. We need you to confirm that you are, in fact, married to G.”

Gelukkig dat ze het even navragen…

 

One comment

  1. 4 kinderen en getrouwd. Lijkt me een perfect gezinnetje. Wat is je naam op facebook, als ik vragen mag ?



Geef een reactie

