h1

Wat hebben we deze week geleerd?

23 januari 2009
  • dat onze poetshulp kan stofzuigen terwijl ze belt, dat ze kan afstoffen terwijl ze belt, dat ze kan dweilen terwijl ze belt,…
  • dat op blogs soms verrassend persoonlijke dingen staan
  • dat ik al 7 vriendjes heb op Facebook zonder zelf te zoeken
  • dat het vreemd aanvoelt om niet te weten wie de berichtjes op deze blog allemaal leest
  • dat zelfs ik soms genoeg krijg van regen
  • dat een dag nog altijd geen 26 uur heeft, hoe graag ik dat ook zou willen
  • dat Obama zijn speech toch niet vanbuiten kende, zoals ik drie dagen lang vol bewondering heb gedacht
  • dat Belgacom geen sleuven kan graven zonder iets te raken (bij voorkeur onze elektriciteitsleiding en bij voorkeur vlak voor ik naar een afspraak moet vertrekken)
  • dat ‘Zonde van de zendtijd’ echt een goed programma is
  • dat ik kregelig word als ik geen internetverbinding heb (verslaafd?)
  • dat ‘De Vliegeraar’ van Khaled Hosseini inderdaad een héél mooi boek is
  • dat I. een buitenechtelijke relatie heeft met J. (grapje, dat zette ik er maar bij om mensen die me kennen nieuwsgierig te maken)
2 reacties

  1. yes, wat tijd gevonden en genomen om terug bij te benen. ‘k Ben terug op de hoogte van het reilen en zeilen ten huize.


  2. fantastische blog. Wat is je asl ?



Geef een reactie

