h1

Espressomachine-bis

26 januari 2009

Ik probeer nog altijd een espressomachine te winnen via de wedstrijd van De Morgen. Ik moet telkens aanduiden welke kleur ik wil (mocht ik winnen…) en ik kies intussen een kleur die ik eigenlijk niet wil, uit een idioot soort bijgeloof. Als het niet echt mijn goesting is, win ik misschien wel. (???)
En als ik er nog langer over nadenk: wil ik dit soort espressomachine eigenlijk wel in huis hebben? Met andere woorden: zou ik dit toestel ooit zelf kopen?
Pff, het valt toch niet mee om een weegschaal te zijn… Altijd maar wikken en wegen…

One comment

  1. […] dat ik aan elke mogelijke wedstrijd deelneem, en nooit win. Of het nu om een auto, een reis, een espressomachine of een bioscoopticket gaat. Tot nu! Enkele dagen geleden zaten er twee tickets voor het […]



Geef een reactie

