h1

Een mop

3 februari 2009

E.: “Mama, een mop.”
Ik: “Ja?”
E.: “Het is zwart, zit in de dakgoot en het is gevaarlijk.”
?
E.: “Een ekster met een metraillette!”
Ik: “Een mitraillette. En wat is een mitraillette?”
E.: “Dat weet ik niet. Iets gevaarlijks in elk geval.”
Ik: “Oh.”
E.: “En hoe hoog zou jij vliegen, als je zou kunnen vliegen?”
Ik: “Euh,… 150 meter.”
E. fronst haar voorhoofd. “Hoe hoog is dat? Is dat hoger dan een dakgoot?”
Ik: “Ja, veel hoger.”
E.: “Ah, want je mag niet zo hoog als de dakgoot want daar zit de ekster met de metraillette!”

2 reacties

  1. Consistent is ze wel … Ik wou 100 meter hoog vliegen maar voor de rest hetzelfde verhaal …


  2. Hahaha, hilarisch!



Geef een reactie

