h1

Kledingtips

19 februari 2009

Neem het van mij aan: je koopt beter geen “Sally, regular, low waist, bootcut” van Tommy Hilfiger. Tommy kan zijn jeansbroeken houden, wat mij betreft. Ik kan geen rampscenario’s met deze jeans beschrijven, dat niet, maar het ding zit echt niet goed. Ik zit er achteraan voortdurend aan te trekken om ze weer op de juiste plaats te krijgen. Geen goede pasvorm dus. Voor mij dan toch, dat weet ik wel. Want niets zo persoonlijk als het model van een vrouw.

En nu ik toch over kleding bezig ben, nog een aanrader: deze winkel. Ik ben er al lang klant. Een tijdje geleden wou ik op de allerlaatste dag van de solden nog een truitje vinden voor onder een pull, zodat ik de pull wat vaker zou kunnen dragen. De winkel ligt helaas niet bij de deur. Ik blijf er kopen omdat mijn schoonouders daar in de buurt wonen (handig, een babysit in de buurt als je winkelt :-)). Ik had geen tijd meer om op en af te rijden, plus zoveel kilometers rijden voor een hemdje of truitje vond ik nogal stom. Dus belde ik naar de winkel of ze nog iets hadden. De eigenares weet perfect van welke stijl ik hou en wat ik uit haar winkel in mijn kast heb hangen. En als ze het niet weet, kan ze het in haar computer opzoeken. Ik zei haar dat mijn schoonmoeder het zou komen halen, want mijn schoonouders kwamen die avond babysitten en konden het meebrengen. En wat stelde de eigenares voor? Ze zou wat spulletjes meegeven en dan kon ik vrijblijvend kijken wat me beviel en wat ik niet moest hebben, kon ik gewoon via mijn schoonmoeder terug meegeven! Precies Trois Suisses of La Redoute. Als dat geen service is…

6 reacties

  1. Wow zo’n spijt dat ik niet wat dichterbij woon! Superveel van mijn lievelingsmerken (Essentiel, American Outfitters, diesel,… onder 1 dak! Gelukzak ben jij zeg!


  2. Ik droeg jarenlang broeken van Tommy Hilfiger omdat dat de enige waren die me goed zaten. Pokkeduur wel, maar allez. En plots veranderde er iets aan hun broeken of zo. Iedere keer na 6 maanden waren de broeken aan mijn dijen doorgeschuurd. Ja, mijn dijen wrijven tegen mekaar bij het stappen, ik ben niet van het type steltloper. Maar een jeans moet daar toch tegenkunnen? Hup naar de Brooklynn: veel merken, goede verkoopsters en passen tot ge dé jeans tegenkomt. Nu zijn het er van part two en ze kosten amper 50 euro. En maar best ook want de laatste 6 maand heb ik er al drie gekocht… Telkens omdat ik vermagerd was en een maat kleiner moest. 🙂


  3. Zeg, hoeveel procent krijg jij van die winkel om reclame te maken op uwe blog ?


  4. Mijn broer woont dicht bij een winkel waar ze ZO veel broeken hebben dat je gewoon niet weet WAAR je moet beginnen kijken. Als het solden is doen die tot -60% en op een jeans is dat toch wel serieus de moeite he.


  5. @ toileciree: je kan er altijd een daguitstap van maken: in de voormiddag even shoppen en in de namiddag fietsen of wandelen langs de Schelde, langs het decor van ‘Stille Waters’. De moeite waard :-)!


  6. ik denk dat ik die winkel ook van ergens ken;-)



Geef een reactie

