h1

Links

27 februari 2009

Zo, ik heb enkele links toegevoegd van blogs die ik volg. Enkele, niet allemaal, want dan zou ik me doodschamen. Zo’n lange lijst… Ik had u al gewaarschuwd dat ik verslavingssymptomen vertoonde. Ik had u om hulp gevraagd. Maar nee.
“Lees ze allemaal,” was het advies van Nike. “Met de tijd zal je wel je voorkeuren krijgen.” Hoelang duurt die tijd? Of ligt het aan mij en mijn weegschaalaard? Want ik lees ze nog altijd allemaal. Of toch ongeveer.
Alejosa antwoordde: “De blogrolls van blogs die je leest eens afgaan is leuk.” Dat heb ik ondervonden, ja. Lezen tot een kot in de nacht werd dat.
Ik voeg bijna elke dag een blog toe aan bloglines. Als u weet dat ik op 5 januari ben beginnen te bloggen, kunt u uitrekenen hoeveel blogs ik nu ongeveer volg… Juist, te veel om te publiceren.

Dus, als u niet in mijn lijst rechts onderaan staat, niet getreurd. Ik volg u allicht wel of zal u zeker binnenkort beginnen te volgen, zeker als u een reactie achterlaat. Want zoals Nike zegt: “Je zal trouwens ook meer geneigd zijn om de blogs te lezen van de mensen die reageren op jouw blog.”
Inderdaad. Want dan ga ik kijken. En lezen. En nog meer lezen. Tot de aardappelen overkoken of de kinderen zich hees geroepen hebben om mijn aandacht te trekken. Juist. Verslavingssymptomen.

11 reacties

  1. Ha, dan moet ik dus eens een reactie achterlaten, want ik volg jouw blog en ik heb zelf ook graag lezers… Ik heb je trouwens al een keer vermeld, ik vind je titel namelijk zo leuk! (http://kleinkoninckske.blogspot.com/2009/02/suppos-steken.html)


  2. je moet u niet schamen over het aantal blogs dat je leest hoor! Kijk naar mijnen blogroll, die is ook schandalig lang. Maar ik vind het toch altijd leuk, verschijnen in iemand anders zijn blogroll (merci). Ik heb eens gaan kijken naar het aantal blogs ik volg en volgens mijn reader zijn dat er 70, maar of ik op elke blog actief reageer betwijfel ik wel.


  3. Hier hetzelfde hoor, mijn blogroll is ook redelijk lang, maar bijlange niet volledig! In mij reader staan er een 80-tal maar dan zijn er nog een hele hoop die ik lees via de blogroll uit andere blogs. Het zullen er wel een stuk of 100 zijn zeker (maar ik maak mezelf wijs dat ik héél snel lees en er dus niet zo schandalig veel tijd inkruipt).
    Wel leuk dat ik hiertussen sta 🙂


  4. Bij mij is het ook zo. Mijn Google Reader kan de toevloed niet meer slikken en het is altijd leuk om via iemands blogroll nieuwe blogs te ontdekken.
    Ik volg je blog al van bij het begin en hij valt in de smaak…
    Meer van dat!


  5. A zo hengelen naar commentaar. Tssss.


  6. Mijn blogroll is helemaal niet meer up-to-date en ik ben te lui om hem in orde te brengen.
    In mijn “Google Reader” dwing ik me wel regelmatig om er ’t één en ’t ander uit te kegelen, anders zou ’t inderdaad elke dag lezen tot een kot in de nacht zijn.


  7. Oei had mijn tip zo’n verregaande gevolgen;-)
    Dat is het nadeel van bloggen. Voor ik zelf blogde volgde ik een paar blogs en nu kan ik ze moeilijk bijhouden. Al blijf ik zo mijn favorieten hebben.
    Ik kan me volledig in annelyse haar comment vinden:-)


  8. @ zapnimf: en u dan nog laten vangen om commentaar te geven. Tssss.


  9. Op mijn blog moet je niet veel lezen, er schijnt enkel wat licht in de duisternis
    grt Manu


  10. Sja, ik ben een vangertje.


  11. Awel, ik ben komen lezen na een reactie op mijn blog. En nu wil ik uitzoeken hoeveel kindjes (4?) er zijn en wie ze zijn en wie hun mama is!



Geef een reactie

