h1

Hulpjuf

12 maart 2009

Vandaag bleken twee van de drie juffen van het vierde leerjaar ziek te zijn. De ambulante leerkracht verving al een andere zieke juf, dus moest er een hele planning in elkaar worden gepuzzeld om de meer dan 70 leerlingen een hele dag nuttig bezig te houden. In de voormiddag zouden de kinderen allemaal samen te voet naar de bibliotheek gaan. A. en ik mochten mee als ‘hulpjuf’. We waren al op school voor de wekelijkse fruitbedeling en konden ons later in de voormiddag wel een uurtje vrijmaken (zalig, je uren zelf kunnen regelen. Leve het freelancewerk!). En ik vond dat echt plezant. Een leuke leeftijd, 9 à 10 jaar. Ik zie en hoor die kinderen graag bezig. En dan nog naar de bibliotheek, waar ik hoe dan ook altijd graag rondloop. Ze mogen me nog vragen!

3 reacties

  1. 9 à 10 jaar vind ik ook een toffe leeftijd, maar zo meer dan 70 is toch wel veel, he!


  2. Mag ik u dan nu al reserveren?
    Ik ben zorgjuf voor drie en vier en ik kan nog wel enkele gelegenheden verzinnen waarop je welkom bent.


  3. @ zapnimf: laat maar komen!



Geef een reactie

