h1

Weekendhuisje gezocht

12 maart 2009

We zoeken een huisje, of zeg maar ‘huis’, want er moeten – effe rekenen – 22 mensen in kunnen (10 volwassenen en 12 kinderen), om met de kozijns en nicht van manlief + hun wederhelften + hun kroost een weekendje naartoe te trekken in het najaar. Absolute vereiste (voor de anderen, niet voor mij, want u weet, ik ben afwasdeskundige en geniet wel van een half uurtje samen afwassen en kletsen): een afwasmachine. In België of net over de grens. En natuurlijk liefst wat schappelijk van prijs.

Laat die tips maar komen!

4 reacties

  1. Hebben we daar een full time afwasvrijwilliger gevonden?? :-))


  2. Als de vrouwen verkleed zijn als Batman, mogen jullie bij mij in mijn tuinhuis logeren en ik zal de afwas doen. Jeff


  3. http://www.weerterbergen.nl ! grote villa’s tot 24 personen? Niet te duur en perfect in orde, nieuwbouw. Ik denk zelfs in de grootste villa’s een afwasmachien of 2, en sauna’s! en wirlpool!


  4. Als het de Ardennen mogen zijn: voor dat soort zoektochten betrouw ik altijd op http://www.ardennes-etape.be. Ik ben alvast een tevreden gebruiker!



Geef een reactie

