h1

Geronimo Stilton

17 maart 2009

Deze man zal er niet blij om zijn, maar deze week krijg je voor maar 1,90 euro extra een boek van Geronimo Stilton bij de Humo.  Ik overweeg gebruik te maken van dat aanbod. De helft van mijn kroost is dol op die boeken (de andere helft kan nog niet (goed genoeg) lezen), en ik geniet ervan als ik hen er enthousiast over hoor praten, met elkaar en tegen hun vrienden. Ze lezen ook andere boeken, maar nog niet ‘alles’. Ze zijn nog aan het zoeken. Ze zijn misschien ook geen ‘echte boekenverslinders’ zoals ik dat was op hun leeftijd. Maar dat stoort me niet. Zolang ze maar genieten van het lezen. En daarnaast nog van heel veel andere dingen willen proeven.

7 reacties

  1. Veel succes met de zoektocht! Ik heb net half West-Vlaanderen afgesjeesd en nergens te vinden. Naar verluidt zouden er maar 5000 exemplaren gedrukt zijn en kunnen de krantenwinkels (en zelfs de Standaard Boekhandel) ze niet bij bestellen.

    😦


  2. onze zoon is ook dol op de boeken van de muis
    vanmorgen ook snel de humo in huis gehaald, en dat zullen we de volgende 3 weken ook doen


  3. O ja, vandaag nog eens binnengestapt in de Standaard Boekhandel. De boeken blijken nu toch te bestellen. Voorziene leverdatum: 9 mei.


  4. @ Zita: Bedankt! Dat bespaart me een rondrit door half Vlaanderen. Morgen naar de Standaard Boekhandel.


  5. Erg hè! Dan promoten ze een boek dat helemaal niet gepromoot hoeft te worden. Terwijl er zoveel boeken zijn die wel een goeie steun in de rug kunnen gebruiken, zodat ze misschien ook tot bij uw kinderen geraken.

    Getekend: “Deze man”


  6. @ stefan: ik ben wel blij dat ik nu voor een spotprijsje een paar boeken voor mijn kinderen kan kopen die ze zeker leuk zullen vinden, maar je hebt gelijk: ze zouden beter een ander boek promoten dat wat steun kan gebruiken. Maar dat zou de oplage van de Humo natuurlijk niet spectaculair doen stijgen, en daar draait het bij dit initiatief waarschijnlijk vooral om.


  7. Ik ben er niet zot van. Maar ik kan niet hetzelfde zeggen van de kinderen. Tjonge, vrijdag boekenbeurs op school met Geronimo. Gillende taferelen bijkans.



Geef een reactie

