h1

Bloggen

18 april 2009

Ik heb een tijdje maar heel af en toe internetverbinding gehad. Net genoeg om e-mails te lezen en een paar korte blogjes te plaatsen en wat dingen voor het werk te regelen. Maar niet genoeg om andere blogs te lezen. Dat lukte pas vandaag weer. En ramp, o ramp. Véél te veel berichten. Die kan ik onmogelijk allemaal beginnen te lezen.

Conclusies:

  1. Ik volg veel te veel blogs. Tijdverslindend, terwijl er zoveel andere leuke en interessante dingen te doen zijn.
  2. Sommige blogs wil ik onmiddellijk lezen. Andere sla ik zonder veel moeite over. Misschien toch maar eens grote kuis houden in mijn bloglines?
  3. Tijdens het lezen dit wel heel mooie postje tegengekomen.
5 reacties

  1. Als ik een dag mijn blogs niet lees, staat er ook weer een bulk te wachten. Leve de reader van google! Zo ben ik er snel door uit.


  2. Het heeft ook te maken met lang of kort. Omdat ik mezelf bij ‘lang’ reken, denk ik dat ik dikwijls wel eens overgeslagen word. Maar ook daar kan ik mee leven. Of je leest graag of niet. Het laatste wat ik wil zijn, is iemands verplichting worden.
    Enfin, trek het je niet aan dat je moet schiften.


  3. idd via een reader werken ! Bij mij komen die netje als feeds terecht in windows live mail. Je kan zelfs kiezen om de hoeveel uur/dagen hij moet synchroniseren.


  4. Waw, bedankt voor het compliment!


  5. […] jaar geleden ben ik gestart met deze blog. En af en toe schrijf ik eens neer wat ik van dat bloggen vind. (Terwijl ik naar de juiste linkjes voor de […]



Geef een reactie

