h1

Botox?

19 april 2009

Net een paar foto’s van mezelf gezien. Recente foto’s. Waaronder een paar close-ups. En ze waren niet echt flatterend, moet ik zeggen. Veel te veel rimpels, vooral in mijn voorhoofd. Groeven bijna. Toch eens botox overwegen? Of wat minder fronsen misschien. Of nog wat meer vochtinbrengende crèmes smeren. Of zorgen voor een dagelijks schoonheidsslaapje van minstens acht uur in plaats van koppig te proberen om met een uur of zes, zeven toe te komen. Of me er gewoon niets van aantrekken. Mogelijkheden zat dus.

11 reacties

  1. Opteer maar voor dat laatste… Dat maakt iemand nu net die iemand. Niemand die je liefheeft gaat puur op het uiterlijk af. Moest dat wel zo zijn, dat liefhebben puur op het uiterlijk, dan vraag ik mij af of die persoon het liefhebben waard is…


  2. Iedereen wil uiteindelijk toch een karakterkop?


  3. Ik twijfel met je mee 😉


  4. Ik weet precies wat je bedoelt. De foto’s van onze laatste vakantie zijn ook zeer eerlijk… Maar ik weet niet of ik het (al) echt “erg” vind. Ik vind het op zich wel interessant om te zien hoe ik verander. Hoe er in de loop van de voorbije 2-3 jaren iets lijkt te zijn “verschoven” in mijn spiegelbeed. Dat ronde gezicht van altijd lijkt plots niet zo kinderlijk rond meer. ’t Is alsof het nog eens extra gebakken is. Het afgelopen weekend was ik verkleed om naar een 80’s fuif te gaan. Lucas (bijna 12) riep spontaan uit: “Mama, je ziet eruit als Bieke van De Kampioenen maar dan oud”. Dat stak heel even maar en toen kon ik er al hartelijk om lachen. Ik weet dat het voor hem ook geen enkel verschil uitmaakt want dat hij mij altijd even graag zal zien. Hij vindt zijn “oude” moeder hoogstens een beetje belachelijk als ze met haar 80’s oorbellen aan tot 4u ’s morgens gaat dansen.


  5. Zeker voor dat laatste gaan hoor!!


  6. Ik heb ook rimpels, zo tussen mijn ogen, net boven mijn neus. Piekerrimpeltjes zijn het. Van teveel te denken en daarbij teveel te fronsen. Minder fronsen is de enige remedie en daar hoort de laatste optie duidelijk bij!


  7. Een combinatie van allemaal, behalve de eerste mogelijkheid. Je ‘hebt’ trouwens schoonheid genoeg. Die paar lijntjes zullen alleszins mijn beeld niet veranderen.


  8. @ allemaal: ik kies vooral voor de laatste optie, hoor. Botox is uitgesloten, want niets voor mij. Vochtinbrengende crèmes zijn hier al jaren in omloop. Niet fronsen is hopeloos in mijn geval.

    @ ikke: wie bent u dat u mijn schoonheid kent en een beeld van me hebt? Ik ben nieuwsgierig wie achter ‘ikke’ schuilt.


  9. Ik ben blij dat je voor het laatste kiest!
    Grijze haren mag je wegkleuren maar rimpels, die moet je gewoon aanvaarden denk ik altijd


  10. Hi,

    Bij mij helpen dagcrèmes. Ik zou hiervoor kiezen.

    Groetjes

    Els


  11. Ik gebruik al jaren de oil of olaz voor gevoelige huid en mijn rimpels zijn beperkt. Wat mij zwaar ambeteert zijn deze in mijn décolté die de laatste tijd de kop opsteken. Blijkbaar is het een gegeven dat je vooral daar ziet hoe oud vrouwen eigenlijk echt zijn. *zucht* 🙂



Geef een reactie

