h1

Kinderen en mode

23 april 2009

Ik wou vandaag mijn nieuwe laarzen aandoen. Ja, ik weet het, laarzen in de lente/zomer en zeker met dit lenteweer, vreemd. Maar ik vond die laarzen enkele weken geleden zó mooi dat ik ze gekocht heb. En ik vind ze nog altijd mooi. Bovendien camoufleren ze mijn witte benen tot die later in het seizoen wat bruiner zijn geworden. Dus vanmorgen een vrolijk rokje boven gehaald en mijn zomerlaarzen eronder. Ik twijfelde toch wat, vond dat ik er toch wat te opgekleed uitzag om zo naar school te fietsen. Dus vroeg ik de eerlijke mening van mijn kinderen. Die keken wat aarzelend. “Tja,” zei onze jongste, modebewuste zoon, “ze passen wel goed bij uw benen.”
Ik ben er nog niet achter wat hij daar mee bedoelde. Pasten de kleuren goed bij elkaar? Mijn benen zijn nog heel wit en de laarzen zijn van een speciaal soort crème/beige paardenzadelachtig leer. Ik heb de laarzen toch maar uitgedaan en iets anders aangetrokken. ’t Zal voor een andere gelegenheid zijn.

7 reacties

  1. ik zou net denken dat beige laarzen verstandig zijn, omdat het contrast dan minder groot is?
    Mijn benen zijn ook wit maar ik loop nu ganser dagen met blote benen rond, nu mag dat nog. Tegen dat het dan echt warm is, hebben ze al wat kleur (ze zijn zelfs al wat verbrand geweest)


  2. Laarzen die goed bij benen passen? Grappig, maar ik kan er mij niet echt iets bij voorstellen ;-). Volgens mij kunnen laarzen trouwens altijd, zelf in de zomer als het heet is.


  3. Je mag mijn dochter eens lenen. Die ziet het altijd als ik nieuwe schoenen heb en ze vindt ze altijd mooi. Het kind heeft smaak 😉


  4. Alé gij, ge moogt zo niet twijfelen. Dat is kweetniehoe tof nu laarzen dragen. Ik draag de mijne nu ook onderd rokjes en kleedjes. Voor helemaal blote benen vind ik het ’s morgens nog te koud. En opgekleed is toch leuk, zelfs op een doordeweeksedag.


  5. LOL, die moet ik onthouden!


  6. Belangrijk is : kunt ge er zumba mee dansen?!!


  7. Laarsjes onder een kleedje of rokje zijn mooi, gewoon doen! En het klonk toch positief, de commentaar van je zoon? 🙂

    Ik heb ook melkfleswitte benen, alleen blijven de mijne altijd spierwit, tenzij eens een paar dagen vuurrood om daarna weer spierwit te worden. Maar bon, ge wordt dat ook wel gewoon 🙂



Geef een reactie

