h1

Zumba

28 april 2009

Ik heb mijn eerste les Zumba intussen achter de rug. Het was leuk. Niet fantastisch, ongelofelijk, super, megacool, maar wel leuk. En voor herhaling vatbaar. Ik ben nu eenmaal geen dancing queen. Ik heb totaal geen gevoel voor ritme en heb het moeilijk om benen, armen en heupen allemaal tegelijk de juiste bewegingen te laten doen. Als ik met mijn benen naar rechts moet en met mijn armen naar links moet zwaaien en tegelijk ook nog met mijn heupen moet wiegen, loopt er gegarandeerd iets mis. Bij Zumba maakt het niet zo uit hoe je de oefeningen precies doet, maar je moet natuurlijk wel een béétje hetzelfde doen als de anderen. Voor mij is het dus nog geen gevoel van alles loslaten en er volledig voor gaan, maar nog wat zwoegen en zoeken om alles op elkaar afgestemd te krijgen. Maar wel leuk, met fijne muziek. Ik ga zeker terug.

4 reacties

  1. ik vraag me af wie dat wel kan, die coordinatie 🙂
    of zou een mens dat echt kunnen “leren”
    succes nog met de lessen


  2. ik wil dat ook doen! Volgens mij is dat echt mijn sport ze:)


  3. Troost je, mijn coördinatie trekt ook op niets. Maar niets van aantrekken, jong, gewoon doen!


  4. Inderdaad wel leuk om te doen!
    Mijn buurvrouw en ik zijn ook al eens geweest en vonden het wel tof,maar wij konden ook niet altijd mee…zeker voor herhaling vatbaar!
    Succes nog met de Zumba!



Geef een reactie

