h1

De voorlaatste droom

29 mei 2009

Op aanraden van I. nam ik dit boek van Angela Becerra mee uit de bibliotheek. Werkelijk een prachtig boek.
In het begin moest ik er wat inkomen, vooral in de schrijfstijl. De schrijfster is in Colombia geboren, maar woont in Barcelona. Haar stijl deed me wat denken aan Gabriel García Márquez en Carlos Ruiz Zafón. Er zaten ook magisch-realistische elementen in, net zoals bij G. García Márquez.
Maar binnen de kortste keren was ik vertrokken, helemaal meegesleept door de schoonheid van het verhaal en de manier waarop het verteld wordt. Een absolute aanrader. Zó mooi…

One comment

  1. Moet ik onthouden, want ik hou enorm van Marquez en zijn stijl.



Geef een reactie

