h1

Verrassingsfeest

29 mei 2009

Meer dan een week niet geblogd door het vele werk, dus de schade moet worden ingehaald. Dus hier komt nog een berichtje.

Zoonlief is momenteel bij L. V., op haar verjaardagsfeestje. Haar familie had een verrassingsfeestje in elkaar gestoken. En zoonlief vertelde vandaag dat dat toch moeilijk is, een verrassing niet verklappen. Vandaag had weer iemand in de groep gezegd dat hij naar het feestje van L. kwam. Waarop L. zei: “Het feestje van L. S.? Dat is toch al geweest?” Waarop de schuldige besefte dat hij zich versproken had en het snel wou goedmaken door te zeggen: “Nee, nee, ik bedoel het feestje van L. H. (n.v.d.r. een compleet fictieve naam), die ken jij niet. Dat is iemand van de muziekschool, het lief van L.” (Ja, al die L.’en, dat is ingewikkeld, ik weet het.) Waarop L., het jarige meisje dus, begon te wenen, want ze is verliefd op L. en nu had die al een lief, (de fictieve) L.H. Wat een drama’s, en dat allemaal om het verrassingsfeestje geheim te houden.

En nu moet ik zoonlief en nog een paar feestvierders gaan ophalen.

6 reacties

  1. 🙂


  2. Ja, die verassingsfeestjes. Hmmm… Van waar ken ik dat?;)


  3. En hoe oud zijn die jongelui?


  4. @ elke: 9 à 10 jaar, vierde leerjaar…


  5. Mijn dochters zijn achter denk ik. Geenéén van de twee die verliefd is of wil worden. Ze worden 9 en 11. Moet ik me nu zorgen maken 😉


  6. Die eerste verliefdheden, geweldig!



Geef een reactie

