h1

Woepie – deel 3

2 juni 2009

Ik had eigenlijk gehoopt om het voorlopig bij ‘Woepie – deel 2’ te kunnen houden, maar het moet me toch van het hart dat Woepie vandaag wat diarree bleek te hebben. En zoonlief had de verkoper horen zeggen dat je goed moet oppassen voor diarree bij konijnen, want dat dat dikwijls dodelijk is voor de beestjes… Verdorie dus. Dat betekende dus even paniek en een heel triest gezicht. We hebben het hok dan maar eens proper gemaakt. Niet dat dat al echt vuil was, meer om zoonlief het gevoel te geven iets te kunnen doen. En verder houden we Woepie goed in de gaten, geven hem enkel hooi, korrels en water en hopen dat hij snel normale keutels zal produceren.
Nooit gedacht dat ik op mijn blog zou beginnen uit te weiden over konijnenkeutels…

2 reacties

  1. Ocharme Woepie… ik duim mee dat hij snel beter wordt


  2. ’t is dat het u bezighoudt he
    en ik begrijp dat heel goed
    niets zo erg dan hulpeloos toekijken hoe je kind ongelukkig wordt…

    duimen staan ook hier in de lucht!



Geef een reactie

