h1

“Zo stem je geldig…

2 juni 2009

… met de computer

Eerst kies je voor het Europees Parlement, daarna voor het Vlaams Parlement. En dit met dezelfde magneetkaart. Je kiest eerst de lijst (partij) waarvoor je wilt stemmen. sp.a in dit geval. Je kan dan…”

Letterlijk overgenomen uit een foldertje dat ik vandaag in mijn bus vond. Enkele taalfouten, maar kom. Wat me vooral deed glimlachen was de de zin: “… waarvoor je wilt stemmen. sp.a in dit geval.”
Waarom zou ik voor de sp.a willen stemmen omdat ik toevallig vluchtig een oog werp op een van hun verkiezingsfolders? Rare formulering als je het mij vraagt.

Geef een reactie

