h1

Zwemles

16 juni 2009

Manlief vertrekt met de dochters naar de zwemles.
“Neem eens een paar stukken van 50 cent uit de bokaal,” vraagt hij van aan de voordeur aan S. (6 jaar – derde kleuterklas).
S. komt naar de keuken en neemt de stukken, die ik intussen uit de bokaal heb gevist, in ontvangst, terwijl ze net niet met haar ogen rolt. “Hoh, die gaat weer pintjes drinken!”
Ik kijk haar verbaasd aan, want manlief drinkt hoogstens 5 pinten op een heel jaar, op feestjes dan nog, zeker niet terwijl hij in de cafetaria wacht tot de zwemles afgelopen is.
“Of iets anders,” voegt ze er snel aan toe, terwijl ze naar de voordeur loopt.

5 reacties

  1. Pintjes water zal ze bedoelen -:)


  2. Er is dringend werk aan de vader-dochter-relatie geloof ik. Ofwel weet ze meer dan jij…


  3. Komt de waarheid niet uit een kindermond ;-)?


  4. Ik denk dat ze dat ergens van TV moet opgevangen hebben, of van een klasgenootje, wiens vader wel veel pintjes drinkt? In ieder geval ergens waar de pintjes heel goedkoop zijn 🙂


  5. Zo grappig dat ze het nog gauw afzwakte naar “of iets anders” 😀
    Ik zou me toch beginnen zorgen maken hoor ;))



Geef een reactie

