h1

Zo jong en al zo wijs

8 juli 2009

“De papa en mama van A. gaan trouwen,” verkondigt onze jongste dochter aan tafel.
“Hoe kan dat nu,” zegt de jongste zoon, “A. is er toch al?”
“Dat kan, hoor,” zegt manlief. “I. en J. zijn ook niet getrouwd en hebben toch ook kindjes.”
“Ja, het is niet nodig om getrouwd te zijn om kindjes te krijgen,” voeg ik eraan toe.
De jongste dochter (6 jaar!) grijnst: “Nee, daar is iets anders voor nodig.”
Ik, onschuldig: “Ah, ja? Wat dan?”
Zij, blij dat ze het woord kan zeggen: “Seksen!”

8 reacties

  1. Ge moet ze dan eens horen uitleggen hoe ge aan kindjes komt zonder papa! Ik heb al hilarische uitleg gehoord voor mijne zoon zijn papa-loos leven van kinderen :-).Mijn standaarduitleg dat er vriendelijke meneren zijn die in het ziekenhuis een zaadje gaan brengen en dat ik dat zaadje daar dan ga halen leidt ondertussen een heel andere leven..grappig en vooral leuk hoe nuchter kinderen daarmee om gaan.


  2. Haha, amaai, en dat op zes jaar! Die weet al snel hoe het in elkaar zit.


  3. Van de Ronde van Frankrijk kennen ze niets, maar van het andere des te meer… Moet ge mij ne keer uitleggen 😉


  4. Haha schitterend! Ik hoor ze al giechelen nadat ze dat woord gezegd hebben.


  5. Moehaa :))


  6. Das een schitterend antwoord toch ?? Hahaha

    Groetjes


  7. Geweldig!


  8. Altijd blij als we voor wat verduidelijking kunnen zorgen 😉



Geef een reactie

