h1

Komt de waarheid uit de kindermond?

15 juli 2009

Ik stap onder de douche uit terwijl onze jongste dochter (6 jaar, zoals u weet, en héél ijdel) naar me kijkt. Ze tilt haar pyjamavestje op en wrijft over haar buik terwijl ze zegt: “Mijn buik is hard en die van jou is slap.” Verdedigend zeg ik: “Daar heeft ook vier keer een kindje in gezeten.” Onmeedogenloos voegt ze eraan toe: “En jouw poep is ook slap en die van mij niet.”
En dat na een jaar turnen… Officieel heette het zelfs ‘figuurtraining’. Pfff.

9 reacties

  1. Haha! Ik moet hier ook geen complimentjes van Grote Pruts verwachten. Hier gaat het vooral over mama die al heeeeeeeeeeel oud is 😉

    En welke blogpost zie ik hieronder? Weeral een taart! Tja, dan helpt figuurtraining natuurlijk niet 😉


  2. och, zeg haar dat jullie binnen een jaar of veertig nóg eens naast elkaar zullen staan 🙂


  3. Niets van aan. Ze mag hopen dat ze over een dertigtal jaar een even mooi figuuur heeft als licht in de duisternis.


  4. haha! amai, die heeft ook al visie 🙂


  5. @ Prutsen: je hebt gelijk, maar vreemd genoeg heb ik van die taart ook niet gegeten. Ik heb op dat feestje eerst van alle andere desserts geproefd en toen had ik geen honger meer.


  6. ai nee! Snugger is ze wel!


  7. 😀 Gelukkig blijft het nog binnen de eigen badkamer, stel je voor dat ze haar bevindingen uit in een overvol zwembad of zo 😉


  8. tja die kindermond he 😉


  9. Zalig!
    Mijn kinders zijn eigenlijk nog heel mild voor hun mama, gelukkig.



Geef een reactie

