h1

Duiken

18 juli 2009

Om een of andere reden hadden we het vanochtend aan tafel over het feit dat ik griep had gehad tijdens de zwangerschap van nummer 3.
“Jij zal toen nogal heen en weer geklotst hebben door al dat hoesten van mij,” zei ik tegen hem.
En zo kwam het gesprek op baby’s in de buik, die in water zitten, een beetje als vissen, met nog niet-uitgezette longen enz. Waarop onze jongste dochter heel ernstig tegen beter weten in zegt: “Maar had ik dan een duikbril op, want ik kan niet tegen water in mijn ogen.”

3 reacties

  1. Maar het was wel donker, had ze beter een tikka op?

    Leuk hé, de redeneringslogica van die kids? 🙂


  2. Onze jongste beweerde dat hij eerst in mijn buik zat: ah ja want anders zat hij in de weg als zijn oudste zus er eerst uit moest… Kinderlogica 😉
    Hij heeft daar dus 2 jaar zitten wachten om eruit te komen, hahaha


  3. Hahaha!



Geef een reactie

