h1

Filmscène

23 juli 2009

Ik zou eigenlijk al lang in mijn bed moeten liggen, maar ben nog aan het werken terwijl ik met een half oog naar een film kijk. En plots zie ik een geweldige scène.

Een jongetje en een meisje van op de rug gefilmd, in de tuin. Allebei 4-5 jaar schat ik. Het jongetje staat te plassen en ‘sproeit’ in alle richtingen. “Dat kan jij niet,” zegt hij tegen het meisje. Het meisje kijkt hem even aan en zegt: “Watch me. Dit kan jíj niet.” Ze toont hem een muntstuk, tilt haar jurkje op en… Juist, ja. Hij bukt zich en kijkt van opzij half onder haar jurkje.

Geweldig.

2 reacties

  1. Daar is geen fluit aan, zeker? 😉


  2. uhu…!



Geef een reactie

