h1

Leestip

26 juli 2009

Ik heb net een prachtig boek uit. ‘De kathedraal van de zee’ van Ildefonso Falcones. Vriendin I. had hem aangeraden, als ik het me goed herinner. Toen ik hem in het rek in de bibliotheek zag staan, dacht ik dat ik hem nooit uit zou krijgen op 3 weken. 655 blz.. Maar vanaf de eerste bladzijde was ik in de ban van het verhaal. De verhaallijn wordt verweven met de middeleeuwse geschiedenis van Barcelona. Niet op een droge manier, maar heel boeiend. Een boek om mee te nemen op vakantie.

4 reacties

  1. hm, good to know, merci voor de tip!!


  2. Lijkt me een geweldig boek. Op naar de bib… (wij mogen onze boeken ’s zomers vijf weken houden)


  3. Ik heb dit vorige zomer gelezen en heb er ook enorm van genoten. Beetje onwaarschijnlijke levensloop van het hoofdpersonage, maar het is een roman natuurlijk. Geeft een mooi beeld uit die periode, en heel goed geschreven. Leest ook vlot. Een van mijn lievelingsboeken dat ik ook vaak als leestip geef.


  4. Ik ben er ook in begonnen. Inderdaad sterk en mooi!



Geef een reactie

