h1

Drie is te veel (of te weinig)

31 juli 2009

Ik heb altijd heel goed geweten waarom ik vier of meer kinderen wilde (en geen een of twee of drie). En mijn theorie dat drie een onmogelijk getal is, wordt deze week voortdurend bevestigd. Zoonlief is op sportkamp en de meisjes en de andere zoon komen meer niet dan wel overeen. Vervelend vind ik dat.
Dat ik probeer te werken terwijl ze lopen ruzie te maken en nog bergen werk heb dat na het weekend af moet zijn, is natuurlijk niet bevorderlijk. Pffff.

3 reacties

  1. Ik had er nog niet zo over nagedacht, maar als ik naar het gezin kijk waar ik uit kom, klopt het wel. Wij waren met 5 en speelden altijd in groepjes. Als het met de ene boer/zus niet lukte, dan wel met de andere. Ik had geen broertjes of zusjes die ik ‘leuker’ vond, het wisselde per dag.


  2. Niet beginnen stoken hé 😉


  3. bij mij werkt drie prima 🙂



Geef een reactie

