h1

Zonnebank?

2 augustus 2009

We krijgen regelmatig de opmerking dat we zeker al op vakantie zijn geweest. Als we ‘nee’ antwoorden, kijken de mensen heel verrast. Onze kinderen zien er immers uit of ze drie weken op een of ander zuiders strand hebben gespeeld. Niet dus. Ze hebben gewoon van nature een velletje dat heel gemakkelijk bruint, spelen regelmatig buiten en hebben een moeder die hen meestal (lees: altijd) vergeet in te smeren (want ze verbranden toch nooit, tenzij aan zee of in de winter in de bergen en dan smeer ik hen wel goed in). Ze zien er dus nóg knapper uit nu ;-).

One comment

  1. Daar ben ik jaloers op, op velletjes die gemakkelijk bruinen. Grote Pruts heeft de huid van zowel zijn mama als papa (logisch natuurlijk 😉 en eigenlijk zou ik hem altijd moeten insmeren als hij buiten speelt. Maar ’s morgens weet je natuurlijk niet altijd welk weer het zal worden en het gebeurt dan ook al eens dat ik hem in de kinderopvang ga ophalen en hij behoorlijk verbrand is. Tegenwoordig heb ik zonnecreme in zijn tas zitten, maar ondertussen is hij toch al weer een paar keer ferm verbrand.



Geef een reactie

