h1

Een weekje aan zee

12 augustus 2009

We zijn een weekje aan zee geweest.

Leuk:

  • prachtig weer
  • leuke fietstochten
  • vervangster gevonden voor de tot op de draad versleten, maar onmisbare pop van dochterlief
  • vrije tijd kunnen doorbrengen met manlief en de kinderen
  • vrienden op bezoek gehad
  • superlekkere pizza
  • heerlijke ijsjes
  • het lawaai van de verbouwingswerken bij de buren niet moeten horen
  • veel kunnen lezen
  • veel kunnen borduren
  • lange wandelingen

Niet leuk:

  • het keiharde bed
  • kinderruzies
  • geen internet (om blogs te volgen ;-)) alhoewel dat eigenlijk ook in de categorie ‘leuk’ hoort
  • lens kwijt (onze jongste dochter zat op mijn arm en mepte in haar enthousiasme in mijn oog – we hebben nog op handen en voeten met zijn zessen een stukje dijk afgezocht, maar het was hopeloos – nu, ik had dat paar lenzen al 15 jaar, dus ze waren aan vervanging toe, maar het probleem is dat ik met een bril niet zo goed zie als met mijn lenzen en dat ik misselijk word en hoofdpijn krijg op die manier én dat iedereen die me aan een nieuw paar lenzen kan helpen op vakantie blijkt te zijn)
  • krassen op onze beide auto’s (we gaan met twee auto’s naar de zee om onze fietsen mee te kunnen nemen en parkeren die dan wat verder – een of andere flauwe plezante is blijkbaar met een sleutel of een ander scherp voorwerp langs een hele rij auto’s gewandeld en heeft krassen van aan de voorkant tot aan de achterkant van alle auto’s gemaakt – we moesten aangifte doen bij de politie omdat manlief met een bedrijfswagen rijdt en een bewijs nodig had van dit voorval: speciaal intermezzo op de laatste vakantiedag aan zee – gelukkig was het gezellig vertoeven bij de plaatselijke politie: het was daar precies Fawlty Towers)
3 reacties

  1. Welkom thuis!


  2. ik krijg daar iets van, van mensen die persé andermans bezittingen moeten vernielen. Een beetje respect is nochtans niet teveel gevraagd.


  3. die krassen: zo jammer…



Geef een reactie

