h1

Opentuinendag

16 augustus 2009

Als je ons de laatste drie dagen bezig had gezien, zou je denken dat we willen meedoen met de opentuinendagen. Pfff, was dat werken, zeg. Mijn rug, mijn benen, mijn armen, alles doet pijn. Onkruid uittrekken, kruiwagens vullen met boomschors, plantjes verzetten (voor de derde en LAATSTE keer – nu blijven ze staan waar ze staan), boomschors uitspreiden… En het is nog niet gedaan. Er komen nog rozen en de aarde rond de beukenhaag moet nog onkruidvrij worden gemaakt en er moeten nog enkele afgestorven struiken worden vervangen en er moeten nog wat struikjes bij ergens en de rest van de boomschors moet nog worden verspreid en er moet nog een kippenhok komen en we moeten nog uitzoeken wat we met de voortuin gaan doen (tips zijn welkom)… .
En dan geven we een tuinfeest. Misschien. Als we tegen dan niet met een dubbele hernia in de zetel liggen.

2 reacties

  1. Planten verzetten lijkt hier ook ‘in’ te zijn. Het is sterker dan mezelf, ze staan nooit op de goeie plaats. Ik ben blij dat ik maar een stadstuintje heb 😉
    Veel tuinfeest-plezier!


  2. Tuinfeest tuinfeest!



Geef een reactie

