h1

Dingen die ik niet graag doe

27 augustus 2009
  • de afwasmachine leeg maken
  • afval wegdoen
  • boodschappen doen
  • mijn laptop ontkoppelen om op een andere plaats te werken of te printen
  • opruimen
  • kuisen
  • telefoneren
  • lopen (in de zin van: gaan lopen, joggen – niet in de zin van: lopen om de trein, het vliegtuig, de bus, het oudercontact,… te halen)
  • met mijn lelijke wrak van een auto rijden
  • mijn haar wassen
  • vroeg opstaan
  • de tafel afruimen
  • wachten als ik niet kan lezen intussen
  • mijn bril dragen omdat ik een lens kwijt ben

En u, wat doet u niet graag?

14 reacties

  1. Grappig dat je hier dingen opsomt waar ik ook een hekel aan heb. Zoals afval wegdoen (de vuilnisbakken leegmaken), telefoneren, mijn haar wassen,… Bijna hetzelfde lijstje voor mij dus. Het enige wat ik niet zo erg vind is boodschappen doen, lopen (sinds één week), met de auto rijden (maar het is dan ook geen wrak 😉 ) en vroeg opstaan.


  2. Heel herkenbaar! Veel van die dingen zouden ook op mijn lijstje staan. Boodschappen doen op zich vind ik nog wel ok, het is het uitladen en wegschikken dat ik echt verschrikkelijk vind!


  3. In 10 van de 14 dingen kan ik me helemaal vinden… Great minds think alike ;o)


  4. Honger lijden.


  5. Afwasmachine leeghalen, droogkast leeghalen, strijken, kuisen, gestreken kleren wegleggen in de kast, gaan slapen (eens ik in mijn bed lig ben ik wel doodblij dat het gelukt is hoor), tanden poetsen (maar doe ik wel 2x per dag), eten maken, tafel dekken, boodschappen doen. Klinkt als “man”, hahaha


  6. Gelijkaardig lijstje hier. Buiten dat brillen, want ik heb vrij goeie ogen. 🙂 Blij te zien dat ik niet alleen ben met mijn huishoudaversie.


  7. Wat een geruststelling dat de meeste mensen (vrouwen?) dezelfde dingen haten.
    Hier ook gehate taakjes: tafel afruimen, afwasmachine leegmaken (hoewel ik mezelf elke keer ook troost dat we er tenminste eentje hebben!), afval wegdoen, boodschappen doen (leve collect&go!), kuisen, telefoneren (bijna een fobie), vroeg opstaan

    Extra haat-taakjes: valiezen uitpakken (of gewoon een tas na een uitstapje), koken, belastingbrief invullen, papieren klasseren, …


  8. @ Tamara: o ja, valiezen uitpakken! En papieren klasseren, nog zoiets. Koken doe ik gelukkig meestal wel graag. Al is de inspiratie soms zoek en geniet ik ook altijd van een restaurantbezoek of een vakantie op hotel.


  9. @ pris: ja, gestreken kleren wegleggen is er bij mij ook een. En gaan slapen, die wou ik ook in mijn lijst zetten, maar heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo graag in bed lig en slaap.


  10. @ prutsen: oh, ik rij op zich wel graag met de auto, maar niet met degene die ik nu heb. Hij is lelijk (ik weet het, waarom heb ik hem dan gekocht? Maar dat is een heel ander verhaal), hij reed hoe dan ook al niet goed en nu is er iets aan waardoor hij slecht optrekt (ik ben nog erger dan een bompa van 80) en de garagist vindt niet meteen wat het is. Gelukkig werk ik hoofdzakelijk thuis en moet ik de auto maar 1 of 2 keer per week van stal halen.


  11. opstaan! Afwassen!


  12. Met uitzondering van haar wassen en bril dragen zou dit lijstje van mij kunnen zijn.
    Telefoneren doe ik niet graag als het om niet)privé telefoontjes gaat.


  13. Ik hoop toch dat U zichzelf er toe kan bewegen om een aantal van de opgesomde zaken uit te voeren, want ik vrees dat de lucht rondom U en uw stulp anders niet te harden is.

    Was getekend


  14. @ vandepotgerukte: een paar, maar de meeste dingen probeer ik op een ander af te schuiven.



Geef een reactie

