h1

Boekenwurm

29 augustus 2009

’t Was een hele tijd geleden, maar ik heb nog eens tot diep in de nacht gelezen. Woensdag begonnen in de wachtzaal bij de oogarts. (De nieuwe lens is besteld. Hoera!) Donderdagavond voort gelezen en niet meer kunnen stoppen. ’t Was twee uur ’s nachts toen ik naar boven ging. “Boekenwurm,” fluisterde manlief die al uren in bed lag.

Nicci French: ‘De bewoonde wereld’. Zo spannend dat ik niet kon stoppen met lezen. Gelukkig kon ik vrijdag wat uitslapen.

3 reacties

  1. Heerlijk zo de tijd verliezen met een boek 😉


  2. Ja maar, dat is nu ook een in-één-ruk-te-lezen-boek ook.


  3. Heb ook al bijna alle boeken van Nicci French gelezen en effectief als je begint weet je van geen ophouden.
    Sinds zoon nummer 3 heb ik het opgegeven nog boeken voor mij mee te brengen van de bib, voorlopig houd ik het op vakliteratuur.
    Later als de kids groot zijn, denk ik dan …



Geef een reactie

