h1

Gent

10 september 2009

Vandaag was ik in Gent. Pfff. Is dat ver rijden, zeg. En file toen ik naar huis reed! Al van in Gent (ze hebben daar vreselijk veel verkeerslichten). En nu moet ik morgen nog eens terug. Ik hoor u al komen: gebruik het openbaar vervoer. Maar in mijn geval zou dat zeker geen tijdswinst betekenen. Gelukkig mag ik manliefs auto gebruiken. Die is wat comfortabeler dan de mijne en rijdt ook beter. En zo hoor ik nog eens wat er op de radio wordt gezegd, want met al dat thuiswerken ben ik niet meer mee op dat gebied. En misschien hoor ik hem dan nog eens. En misschien kan ik tijdens de middagpauze Gent eens induiken. Mmm, misschien wordt het toch nog een leuke werkuitstap morgen.

5 reacties

  1. Ik duim alvast voor een fijne dag. Voor de kids wordt gezorgd …


  2. Ik ben een echte angsthaas als het ver rijden betreft. Naar Gent alleen rijden zie ik me dus voorlopig nog niet doen…Hopelijk heb je een fijne dag!


  3. Een tijd terug deed ik Gent met de trein. Ook voor mij betekende dat geen tijdswinst, maar ik kon wel lekker lezen onderweg. Zalig!


  4. Gecharmeerd door je “fan” zijn. Maar me niet gehoord wellicht? Tenzij rond 07.20 ’s ochtends?


  5. Nee, toen liep ik nog ergens in de keuken rond, zonder radio op, wegens al genoeg geluid met onze bende van vier.



Geef een reactie

