h1

Televisie

16 september 2009

Is het toeval dat de overblijvende kandidaten in ‘K2 zoekt K3’ allemaal hoogblond zijn?

‘Benelux’ Next Top Model’ al gezien? Elke maandagavond op 2BE. Een groep mooie (of als mooi beschouwde) meisjes bij elkaar. Ze willen allemaal model worden. Een van hen wordt de winnaar en krijgt een modellencontract. Elke week wordt iemand naar huis gestemd.
De jaloezie, de dwaze uitspraken, de arrogantie, de scheldpartijen, de ijdelheid, de onderliggende onzekerheid, de hysterische kreetjes, de huilbuien… Ik kan niet anders dan geamuseerd toekijken.

Kan de huisdokter ook eens bij mij langskomen? Ik heb niet de intentie om ons huis te verkopen, maar wat interieurtips en een laagje verf hier en daar zijn best welkom. Misschien moeten we doen alsof we ons huis willen verkopen…

‘Een simpel plan’ mocht elk plan wel wat langer belichten. Een aflevering per plan volstaat niet. De plannen zijn zo indrukwekkend en interessant dat ik meer wil weten, meer wil zien.

Matthias Schoenaerts heeft inderdaad wel iets… Iets fascinerends, intrigerends. Knappe gast.

En Woestijnvis, wilt u die beelden van het publiek op de achtergrond bij De Laatste Show eens weghalen? Die zijn zo storend en dragen niets bij. Danku.

4 reacties

  1. Mmmm… Matthias Schoenaerts 🙂


  2. Ik kan me volledig vinden in je stelling over De Laatste Show. Bijzonder storend.


  3. Die beeldschermen bij De Laatste Show zijn inderdaad vreselijk. Ze hebben het aantal gelukkig al gehalveerd, maar het blijft storend.

    En inderdaad, Matthias Schoenaerts is nen bizjoe 🙂

    Mij valt het ook op dat de nieuwe van K3 hoogstwaarschijnlijk een ‘hollandse’ zal zijn: de finalisten zijn bijna allemaal nederlandse meisjes/vrouwen.


  4. Ook hier: mmmmmmm, Matthias Schoenaerts…



Geef een reactie

