h1

Los zand – deel 2

24 september 2009

En, wat vonden jullie er vanavond van? Er kwam iets meer schot in het verhaal, vond ik. Iets minder herhalingen. In de vorige afleveringen werd tot in den treure herhaald hoe Vincents werkgever naar hem op zoek was, hoe alle ouders op zoek waren naar hun kinderen en in Namibië werd ongeveer constant gegibberd. Plus nog Johannes die als een zot naar Vincent zocht. Deze keer toch wat meer afwisseling. Maar nog steeds dat snelle wisselen tussen de verschillende scènes. Switchen van de ene lokatie naar de andere. Heel korte dialogen. En enerzijds acteurs die het schitterend doen, maar anderzijds andere die het er toch wat minder goed vanaf brengen.
Toch blijft mijn nieuwsgierigheid geprikkeld en kijk ik verder. Vooral naar Vincent natuurlijk.

One comment

  1. Ik ben in slaap gevallen, voor mij nog niet genoeg vaart in het verhaal!



Geef een reactie

