h1

Jarig

7 oktober 2009

Mijn verjaardag, daar geniet ik elk jaar opnieuw van. Sms’jes (van eentje heb ik geen benul van wie het komt – was niet ondertekend en ik en mijn gsm herkennen het nummer niet), mailtjes, telefoontjes, skypeberichtjes, facebookberichtjes (als ik me mijn paswoord nu toch eens herinnerde, dan kon ik reageren…), via via overgebrachte wensen, kaartjes, bezoekjes, cadeautjes,… Heerlijk.
Lieve vrienden: allemaal superbedankt voor de lieve wensen en attenties. Ik geniet.

13 reacties

  1. Gelukkige verjaardag!!
    Ik blijf dat toch ook een speciale geniet-dag vinden, ook al word ik er alleen maar ouder op 🙂


  2. Happy birthday! Het blijft zoals je zegt toch altijd een beetje een speciale dag he…


  3. Gelukkige verjaardag!
    Maakt niet uit welke leeftijd een mens wordt, cadeautjes krijgen is toch altijd leuk hĂ© 🙂


  4. Fijn dat er zoveel mensen aan je denken,
    dikke proficiat van hieruit!


  5. Proficiat! Ook al is het ondertussen bijna avond: geniet er toch maar van. En geniet meteen ook maar van het hele nieuwe levensjaar!


  6. allé, ne gelukkige verjaardag e!


  7. nog ne gelukkige verjaardag!!!!!


  8. Gelukkige verjaardag!


  9. Ik ben dan wel te laat, maar toch nog een hele gelukkige verjaardag gewenst!
    Fijn dat zoveel mensen aan je denken.


  10. Het is hier natuurlijk al dikwijls gezegd, maar toch ook van mij, een heel gelukkige verjaardag gewenst (waarbij ik op mijn verjaardag onlangs de bemerking maakte dat die verjaardag helemaal niets met leeftijd en zo te maken heeft, maar wel alles met het feit dat het jouw dag is, dat iedereen aan je denkt, dat jij even in het middelpunt staat)


  11. Aaaargh, grandioos te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag gewenst.


  12. Een beetje te laat (sorry!) maar desalniettemin een ongelooflijk gelukkige verjaardag gewenst!


  13. Beetje laat maar kom, maakt niet zo veel uit natuurlijk: gelukkige verjaardag



Geef een reactie

