h1

De onbeleefde Proximediamevrouw

27 oktober 2009

Telefoon van een volslagen onbekende.

“Dag … (lees: mijn VOORnaam).(heb ik niet verstaan/onthouden; laat ik haar mevrouw huppeldepup noemen, waarbij huppeldepup geen hoofdletter verdient) van Proximedia hier. U bent zaakvoerder?”
“Nee, ik ben… (mijn beroep).”
Mevrouw huppeldepup van Proximedia op overdreven geduldige toon, alsof ze het tegen een tegensprekende kleuter had: “Ja, dus dan bent u zaakvoerder. Kent u Proximedia?”
Ik, na een diepe zucht omdat ik haar wel erg onbeleefd vond: “Ja.”
Zij, bijna spottend vriendelijk: “Geen probleem, hoor, dan bieden we de kans wel aan iemand anders aan.”
????

4 reacties

  1. ZO ergerlijk he, zulke mensen…


  2. Ze zal door uw zucht gemeend hebben dat de kwalijke Proximedia-reputatie (zie bvb. http://houbi.com/?p=1298) haar was voorafgegaan…


  3. kans? Hahahahaaaa!


  4. Gisteren identitiek hetzelfde meegemaakt met een niet-aflatende Electrabel-mevrouw…
    Er-ger-lijk! Als ze denken dat ze daarmee nieuwe klanten gaan binnenhalen dan zijn ze wel verkeerd bezig vrees ik.



Geef een reactie

