h1

Een mini-enquête (vervolg)

23 december 2009

Enkele dagen geleden vroeg ik u hoe snel u via het internet te weten kon komen welke daluren bij uw elektriciteitsleverancier van toepassing zijn. Mijn vraag kwam voort uit een gefrustreerde zoektocht naar de premies voor dakisolatie. Toevallig stuitte ik bij Electrabel op een zin waarin stond dat de daluren meestal tussen 22 en 7 uur lagen. “Verdorie,” dacht ik, “dan zetten wij onze wasmachine, afwasmachine, droogkast,… altijd een uur te vroeg op!” Daarom begon ik uit te zoeken of die ‘meestal’ ook voor ons gold of niet. En die zoektocht duurde veel langer dan nodig, vond ik. Misschien moet ik maar eens solliciteren voor de job van minister van administratieve vereenvoudiging of iets dergelijks.

3 reacties

  1. Awel, ik dacht ook dat die daluren om 21 uur begonnen. Waar en hoe zie je dat na?


  2. Als je het juiste intypt in google kom je er direct op. Ik heb ‘dag en nachttarief’ en mijn ‘gemeente’ ingetypt en ik zag direct dat het bij ons vanaf 21 uur was. Je moet het allemaal niet zover gaan zoeken … 😉


  3. De daluren voor ons beginnen om 21u: kijk maar naar mijn reactie op de vorige enquete. Grtz, Prisca



Geef een reactie

