h1

Ze worden groot…

27 januari 2010

Grote broer is naar de muziekschool, zijn laatste jaar al. Grote zus en kleine broer zijn voor het eerst samen met de fiets naar de kapper vertrokken. Ze kennen de weg, want de kapper woont bijna naast de school. We fietsen die route dus elke dag. Ze wilden alleen gaan, zonder mij. Centjes op zak. Telefoonnummer van thuis bij. En kleine zus wou zelf een tas warme chocomelk maken. Ik had het eigenlijk moeten filmen, hoe ze melk en cacaopoeder nam, het verhoogbankje klaarzette, voorzichtig met de tas naar de microgolfoven schuifelde, op het bankje klom en de tas omhoog tilde. Ze worden groot… 

3 reacties

  1. schattige tassen zeg!
    Echt leuk!
    Ook wel tof om te zien (denk ik) dat ze zo groot worden…


  2. Oh wat leuk die tassen! Heel tof idee 🙂


  3. Ik vond het dinsdag ook zo’n moment toen ik Grote Pruts ‘afleverde’ aan de zwemlerares en ik niet verder mee mocht om hem te helpen bij het omkleden. ’t Gaat mij allemaal zoooo snel.
    Hele toffe tasjes trouwens.



Geef een reactie

