h1

Leve internet

26 februari 2010

Ik vertelde u gisteren al wat voor geweldige indruk wij soms op school maken met onze kinderen. Onze zoon deed er vandaag nog een schepje bovenop.
“Ik zocht op internet naar de afdruk van kamelenpoten en ineens kwamen er allemaal vrouwen met bijna geen kleren op mijn scherm,” vertelde hij, terwijl hij een hap van zijn croque monsieur nam.
“Huh? Wanneer? Hier thuis?”
“Nee, daarstraks op school.”
“Oei. En had de juf dat gezien?”
“Ja, die zat naast mij.”
Geweldig. Daarna vertelde hij nog een mop. Waarom de smurfen blauw en hun broekjes wit zijn. En nee, ik ga dat hier niet herhalen op mijn blog. Dit is een deftige blog. Wie weet vindt u het antwoord wel op internet, tussen de kamelenpootafdrukken.

6 reacties

  1. de reactie hoort niet echt bij dit berichtje, maar ik weet niet meer wat de titel was ivm die magneetborden
    als je die zelf wil laten maken kan je best naar een ijzerhandelaar gaan (geen doe het zelf winkel a la brico of gamma)
    daar kan je ijzer kopen de kilo
    je kan de dikte kiezen, volgens wederhelft is 1 mm of 1,5 mm dik genoeg voor een magneetbord
    je kan dat meestal in die zaken zelf laten slijpen
    op maat (zo hebben wij ook een cirkel) en afwerken kan met wat schuurpapier
    hopelijk heb je iets aan de uitleg, zo niet mail gerust 😉


  2. @ Maaike: goed dat je bij dit berichtje reageert, want hier stond nog geen enkele reactie en mijn streefdoel is tegenwoordig om op elk bericht minstens 1 reactie te krijgen ;-). Bedankt voor de uitleg, ik denk dat dat moet lukken! We zullen eens op zoek gaan naar een ijzerhandelaar hier in de buurt.


  3. Hier dan wel een reactie op je bericht: Woehahahahaha!!! Manlief is zelfs effe komen kijken waarom ik zo hard aan het lachen was.
    Maar die mop van die smurfen… ik vind het antwoord niet 😉


  4. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op die smurfenmop… 🙂


  5. Ik heb het antw op de smurfenmop gevonden !


  6. @ annouk: en durf jij het antwoord op je blog zetten voor de nieuwsgierige lezers hier ;-)?



Geef een reactie

