h1

Blogs lezen

5 maart 2010

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet begrijpen wat er nu zo leuk aan is om blogs van totaal onbekende mensen te volgen. Ik vind dat onder andere leuk omdat ik heel veel inspiratie opdoe op blogs. Recepten, creaties van allerlei soort, tips voor reizen, restaurants, uitstapjes, en ga zo maar door.
Zo maakte ik deze week de korianderballen van Anna. Héérlijk. Zelfs mijn kinderen, die normaal elk sliertje groen uit hun eten verwijderen, vonden ze lekker. Het recept vindt u trouwens hier, ergens tussen de talloze commentaren, of hier.
En sommige blogs zijn gewoon goed geschreven. Zoals een cursiefje in de krant of een column in een tijdschrift. Leuk om te lezen.
Kortom, blogs lezen is een nuttig en aangenaam tijdverdrijf. En soms een tikkeltje verslavend.

12 reacties

  1. Uhuh! ;o)


  2. Dat heb je eens heel juist gezegd en ik ben het helemaal met je eens. Zelfs het laatste zinnetje, een waarheid als een koe!


  3. eh, soms een tikkeltje verslavend?! een tikkeltje maar?! bij mij toch best een groot tikkeltje dan… op de één of andere manier voel ik me best wel verwant met sommige medebloggers… en verheug ik me al op het vervolg van hun avonturen …


  4. Ja, bij mij is verslaafd denk ik ook wel het juiste woord. En elke dag ontdek je wel ergens anders een nieuw creatief pareltje, dat je dan ook wel wil beginnen lezen.
    Help! Ik kan het soms niet eens meer bijhouden 🙂


  5. Helemaal waar 🙂


  6. Ik volg je helemaal 🙂


  7. groot gelijk!


  8. Helemaal waar, en bij mij is het geen tikkeltje meer vrees ik :-), en probleem, ik vind alles interessant, en ik lees graag, dus ik kan echt uren vullen met rondsnuisteren 🙂


  9. Ik ben ook een super fan van Anna’s korianderballen!


  10. Die van jou werkt ook verslavend 🙂


  11. @ Marie: leuk dat te lezen.


  12. […] jaar geleden ben ik gestart met deze blog. En af en toe schrijf ik eens neer wat ik van dat bloggen vind. (Terwijl ik naar de juiste linkjes voor de […]



Geef een reactie

