h1

Vandaag bij Phara

9 maart 2010

Weet u wie ik nu echt niet graag bezig hoor? Kristien Hemmerechts. Ik vind haar betweterig. Over álle mogelijke onderwerpen. Ze waant zich niet alleen schrijfster, maar ook sociologe, politica, vandaag zelfs psychiater,… Ze weet alles, kent alles, heeft óveral haar zeg over. Heeft u een mening nodig? Bel Kristien Hemmerechts.
Zo zelfvoldaan.  Arrogant soms. Mensen op een heel scherpe manier op hun plaats zetten. Willen scoren. Altijd overtuigd van haar eigen gelijk. Blijven praten en tegenargumenteren, wat de ander ook zegt. Aandacht zuigen. Soms theatraal. Niet luisteren naar de anderen. Bazig. Mensen onderbreken.
En ze straalt zo weinig warmte uit.  
Brrrr. U merkt het. De ergernis borrelt alweer in me op terwijl ik naar Phara zit te kijken.

6 reacties

  1. oh kijk, dat heb ik nu ook met onze mediageile topadvocaat (op wiens naam ik nu toch wel niet kan komen, zeker). Over Kristien heb ik geen mening, buiten dat ik ‘taal zonder mij’ van haar hand een ontzettend mooi boek vind. Voor de rest ken ik haar niet echt. Beter zo laten zeker?


  2. Vermassen…?


  3. hm, ik herken wat je schrijft over krisiten…
    al vind ik dat ze wel goeie dingen kan schrijven, maar ik krijg ook de kriebels als ik haar bezig hoor, en ze heeft dan nog zo’n onaangename stem ook (waaraan ze natuurlijk zelf wel niets kan doen hé!)
    maar van haar man, herman de coninck, was ik wel grote fan!!!!


  4. vermassen, ja, die is het. Merci, Lotje!


  5. Trekt op Linda De Win. 🙂


  6. Ik heb dat helemaal hetzelfde bij Kristien Hemmerechts. Van haar stem alleen al (laat staan de toon) krijg ik de kriebels.



Geef een reactie

