h1

De hemel (in het klad)

12 maart 2010

Houdt u van kleinkunst? Lacht u graag? Hebt u zin in een avondje uit? Surf dan snel hierheen en overweeg om eventjes de grens over te steken om te genieten van dit hemelse optreden. 
Wat heb ik hier van genoten… Bart Peeters slaagt er op een ongelofelijke manier in om een warme, vrolijke, gezellige sfeer te creëren. Met zijn liedjes, maar ook met zijn bindteksten. Ontroerend mooi. Gevoelig. Echt. Doorleefd.
Het was puur genieten. Lachen ook. Ik kan er geen recensie over schrijven zoals de teksten die u hier kan lezen, maar neem het maar gewoon van me aan: meer dan de moeite waard om u eventjes voor over de grens te begeven.
Wat een man…

4 reacties

  1. En WAAROM staat Zweden, Linköping niet in dat rijtje?


  2. Helemaal mee eens!
    Wij hebben vrijdag ook met volle teugen genoten van zijn concert, en plannen bij zijn volgende concert onze kids zelfs mee te nemen.
    Wat een artiest ! Wat een bloedmooie teksten !
    Ik krijg bergen positieve energie wanneer ik naar zijn liedjes luister.
    Bedankt Bart !


  3. Had ik je blog nu een dag eerder gelezen, hadden we een punt meer gehad op de kwis 😀
    Maar het was weer superleuk! Goed gedaan!


  4. Wij hebben hem in september in Gent gezien. En ook van zijn vorige cd’s heel hard genoten, zowel van de muziek als van zijn optredens. Fantastische muzikanten, prachtig mooie, vrolijke én grappige liedjes, een performer pur sang… Ja, hij mag nog lang doorgaan van mij…



Geef een reactie

