h1

In Godsnaam

16 maart 2010

Annemie Struyf, die hoor en zie ik graag bezig. De vragen die ze stelt, de manier waarop ze ze stelt, de oprechte interesse en nieuwsgierigheid, de betrokkenheid, de verwondering, de openheid.
Zoiets zou ik ook graag doen, zo’n programma maken als ‘In Godsnaam’. Mijn nieuwsgierigheid mogen uitleven. Een nieuwe omgeving, een ander soort leven leren kennen. Uren met mensen mogen praten, mogen luisteren en de juiste vragen stellen. Ja, ik denk dat dat me op het lijf geschreven zou zijn. Ze mogen me altijd bellen. En in afwachting kijk ik gewoon voort naar Annemie.

7 reacties

  1. Ik vind dat ook een tof programma, en ik vind haar ook sympathiek. Ze is gewoon echt, en dat merk je als kijker.
    Laat iets weten als je je eigen programma krijgt he 😉


  2. Ik zie dat programma ook ongelofelijk graag. Daar zijn al een paar heel sterke uitzendingen bij geweest. Vooral die van het slotklooster… ongelofelijk hoe open die nonnekes konden praten. Annemie Struyf is inderdaad heel “echt” in dat programma, maar haar stem blijf ik een beetje irritant vinden.


  3. ’t is inderdaad een hele toffe madame hé… zo helemaal zichzelf… en da’s echt zo, want ik heb het geluk haar ook al een paar keer in het echt te mogen hebben ontmoet…
    ik wil wel meewerken aan dat programma hoor…;-)


  4. Awel, ik vind ook dat Annemie op een heel mooie, open, spontane manier interviewt. Oprecht nieuwsgierig en onbevangen als een kind. Knap hoe ze op die manier toch soms moeilijke thema’s aansnijdt en het zo simpel laat lijken.

    Maar haar stem zelf vind ik ook soms irritant, zeker als het een commentaarstemmetje is. Maar als ’t dat maar is!


  5. Ik ben ook fan van Annemie 😉


  6. Ik zie Annemie ook zo graag bezig en, licht in de duisternis, ik denk ook dat jij daar de geknipte persoon voor zou zijn.


  7. Jammer, maar ik zie ze niet meer graag bezig nu; in haar beginjaren op de tv vond ik haar ook een straffe madam, maar nu zo anno eind 2013 vind ik haar belerend en “vingertjewijzend”. Ik vergelijk haar nu bijna met Kristien E. en mijn haren komen recht.



Geef een reactie

