h1

Een flopweekend

30 maart 2010
  • De krullen van de jongste dochter, de vorige avond ingedraaid door een vriendin (pijnlijk door de krulspelden, duurt lang voor het haar droog is, bedtijd voorbij en dus moe, zus wil naar huis om televisie te kijken…) blijken de volgende ochtend volledig te zijn uitgezakt. Groot verdriet.
  • De sportwedstrijden van de zonen lopen slecht af. Ik ga u niet vervelen met de details.
  • Ik voel me lichamelijk niet in orde. Ik ga u niet vervelen met de details.
  • Ik geraak niet op een babyborrel waar ik nochtans heel erg naar uitgekeken had. Ik ga  u niet vervelen met een uitleg.
  • Zoonlief wil vooraf leren voor zijn toets Frans, maar is zijn boek op school vergeten. Hij wil de volgende dag, als hij bij een vriendje gaat spelen, enkele bladzijden uit het boek kopiëren, maar het vriendje heeft het boek ook niet bij, want hij was niet van plan om vooraf te leren voor de toets.
  • We blijven zitten met twee kaarten voor een heel goede kindervoorstelling, ondanks een uitgebreide zoektocht naar kandidaten om mee te gaan. Ik ga u niet vervelen met de details.
  • In het ijssalon hebben ze geen ijs meer. Om 14 uur.
  • De kinderen winnen geen tekening bij de loterij.
  • Ik heb de helft van wat ik gepland had, niet gedaan.
  • En als klap op de vuurpijl: omschakeling naar de zomertijd! Bah.
7 reacties

  1. Dat laatste was bij mij ook een grote GRRRRRRR…!


  2. Troost je, onze kinderen hadden ook geen tekening gewonnen (als het gaat over de voorstelling die wij ook zagen) maar ze hebben wle genoten van de voorstelling ;-). Ik had thuis nog wel kandidaten kunnen vinden om mee te gaan.

    En zoals in vele huishoudens zal er wel eens één en ander floppen (zeker ook in het onze), dus op naar een gezellig lang Paasweekend! Het kan alleen maar beter.


  3. Ik zag je reactie bij Lien over Google Reader, dat het niet mogelijk is om enkel de nieuwe berichten te zien. Maar dat is niet waar, je kan dat nét wel. Als je klikt op alle items, waarnaast er het cijfer van het aantal ongelezen posts staat, krijg je alle nieuwe berichten onder elkaar. Bovenaan het recentste en zo in aflopende volgorde. Ik hoop dat je snel weer alle berichtjes van je vriendjes en vriendinnetjes begint te lezen. 😉


  4. Oh en dat van die krullen, ik heb ondervonden dat ze het best blijven zitten als je haar handdoekdroog is. Dus niet indraaien als je haar nog drupt, maar als het net tussen nat en droog is. 🙂

    Veel beterschap en hopelijk wordt het komende weekend honderd keer beter!


  5. Ow ow, indeed een flopweekend. Het nieuwe weekend is gelukkig alweer in aantocht… hopelijk heb je fijne dingen gepland, of gepland om lekker niet veel te doen, hoe dan ook: een vree goe weekend gewenst! (ook al is het nog te vroeg, maar morgen zou ik deze reactie niet kunnen schrijven 🙂 )


  6. Hopelijk wordt dit weekend dan een topweekend! 😉


  7. […] het flopweekend vorige week dus een heel leuk paasweekend deze […]



Geef een reactie

