h1

Een regendans?

17 mei 2010

Ik ben hier keihard aan het hopen dat het gaat regenen. Want ik heb geen zin in mijn tennisles straks. Nu manlief aan de andere kant van de oceaan zit, heb ik privéles (de derde man/vrouw van onze groep heeft immers afgehaakt, nog voor de lessenreeks gestart was) en ik vind onze tennisleraar niet leuk. Vooruit, gewoon eventjes een goeie bui.

Update: het regende niet, maar toch geen les gehad! Er waren enkele tennisleraars afwezig en het was voor de hoofdtennisleraar niet eenvoudig om geregeld te krijgen dat iedereen les kon krijgen. Dus heb ik me ‘opgeofferd’ om de les te verplaatsen, met de domme uitspraak – althans tegen een hoofdtennisleraar die niets anders doet dan les geven – dat ik vandaag toch geen zin had om te tennissen. Hij keek me aan of hij het in Keulen hoorde donderen. Maar soit. Die inhaalles krijgen we van hemzelf, op een dag dat manlief ook kan. En dan kon ik een uurtje gaan buurten bij vriendin P., want haar man stond te tennissen. Win-win-win-win dus!

5 reacties

  1. Eigenlijk is de Kabouterdans hetzelfde als de regendans, maar je moet dan wel de juiste tekst kennen. Die kan enkel de medicijnman je leren.

    Maar probeer al eens de Kabouterdans en mompel een beetje. Misschien helpt het? Beste in de tuin, of nog beter, aan de voordeur. Veel plezier.


  2. En, regende het?


  3. Aan de andere kant van de oceaan regent het in ieder geval wel. Sunny california zeggen ze dan. Jeff


  4. Tennissen hoort toch een HOBBY te zijn? Een hobby beoefen je toch voor je plezier? Je kunt ook gewoon stoppen als je het niet leuk vindt……


  5. En vriendin P. vond het supergezellig want dan kon ik 100-uit vertellen over ons communiefeest! Voor herhaling vatbaar! Vrees dat het maandag weer niet gaat regenen 😀



Geef een reactie

