h1

Origineel

20 mei 2010

U mag drie keer raden hoe oud dochterlief is geworden…

8 reacties

  1. Hmmm… Niet gemakkelijk!


  2. Hoe oud moet jij dan wel niet zijn als zij 777 jaar is? 800? Gefeliciteerd!! en een fijne dag…


  3. Proficiat aan de dochter! Zo oud als die van ons dus, zit ze dan ook in het eerste leerjaar? Ik had precies altijd de indruk dat ze ouder was.


  4. @ Rozebril: ja, inderdaad, ze zit ook in het eerste leerjaar. Ze is natuurlijk een jongste kind, van vier dan nog, en mijn ervaring (als ik kijk naar vriendjes en vriendinnetjes) leert me dat dat verschil maakt, ook voor ons! Zij knipte en kleurde met vilstiften toen ze amper kon lopen, bij manier van spreken, en eet al een eeuwigheid met mes en vork en zonder slab, terwijl dat bij de oudste allemaal veel later kwam. Onze oudste stapte verlegen de ‘grote school’ binnen na de kleuterschool, zij voelde zich meteen thuis, want had al twee broers en een zus rondlopen op die school. Dat soort dingen.


  5. 7×3? 🙂

    Proficiat aan dochterlief!


  6. Hipperdepiep !


  7. 21?
    Hoewel een beetje laat, nog een hele gelukkige verjaardag gewenst voor de jongste dochter (mijn jongste wordt over twee weken 2 x 7). En ja, jongste kinderen zijn op veel vlakken ‘vroeger’ dan hun oudere broers of zussen (ook omdat we hen zelf vroeger dingen laten doen, merk ik toch ook wel).


  8. Ik ben maar liefst 11 dagen te laat, maar toch nog een hele dikke proficiat aan jullie dochter.



Geef een reactie

