h1

Ergernis van de week

21 mei 2010

Op het gevaar af voor verzuurde zeur te worden versleten: moet dat nu echt, die borden met verkiezingsaffiches? Ik zag de gemeentearbeiders vanmorgen houten panelen plaatsen waarop binnenkort tientallen affiches over en door elkaar zullen worden gekleefd. Wat een papierverspilling. Wat een tijdverspilling. Ik heb mijn keuze nog nooit laten afhangen van zo’n affiche. U wel?

P.S. Ik zou trouwens liever hebben dat de gemeentearbeiders het glas opvegen dat al twee weken op het ‘fietspad’ naar school ligt.

3 reacties

  1. Groot gelijk in verband met die affiches. Het is inderdaad een enorme papierverspilling en mijn stem zal er zeker en vast ook niet van afhangen!


  2. Ik heb mij dat ook al afgevraagd: zijn er nu echt mensen die hun stem laten afhangen van hoe iemands hoofd op een foto staat? Of gaat het er meer om dat politici die verder op de lijst staan en dus niet zo bekend zijn, hun naam bekender willen maken en zo voorkeurstemmen willen ronselen?


  3. Bij onze buren staat er een affichebord van Vlaams Belang… Elke verkiezing opnieuw. Ook niet zo tof eigenlijk.



Geef een reactie

