h1

Smockkleedjes

15 juni 2010

En hup, op enkele uren tijd heb ik een tweede smockkleedje in elkaar gestikt. Gemakkelijk dat dat is. Hier had ik gezien hoe je zo’n kleedje kan maken. En ergens tussen de reacties stond een link naar deze uitleg met filmpje. En toen kon het niet meer mislukken. Ik heb wel twee keer een ruitjesstof gekozen om het mezelf wat gemakkelijker te maken. Kan je de lijntjes volgen als je stikt. Morgen probeer ik foto’s te maken van dochterlief in de kleedjes. Dan ziet u het resultaat.
Dit snelle resultaat bracht me op het idee om een stokje te lanceren. Wie kan een beschrijving posten van een gemakkelijk (lees: in enkele uren) te maken rokje of kleedje? Prutsen? Meisjesmama? Vermiljoen? (Als die mijn blog tenminste lezen en het stokje vangen.) Andere creatieve blogsters?

2 reacties

  1. Madame Zsazsa!


  2. […] maakt schuld… 13 juli 2010 U hebt nog één en ander van me tegoed. Foto’s van de smockjurkjes bijvoorbeeld. Eerste […]



Geef een reactie

