h1

Een moederhart…

18 juni 2010

Ik zou hard moeten werken, maar het is niet zo gemakkelijk om me te concentreren. Ik zit met mijn gedachten bij twee van onze kinderen. Zoonlief komt straks terug van zeeklassen. Ik ben benieuwd hoe het geweest is. We hebben alles een klein beetje kunnen volgen op de blog die ze bijgehouden hebben en gisteren kregen we een kaartje.
“Dag mama en papa, Het is hier heel leuk. Alleen is het eten niet zo lekker. Ik mis jullie. xxxxxx” En zijn naam. Niet goed voor een overgevoelig moederhart, zo’n kaartje. Ik moest een traantje wegpinken.
En dochterlief is nu ongeveer haar spreekbeurt aan het geven. Ze heeft er hard aan gewerkt, samen met twee vriendinnetjes. Ik weet dat ze dat goed gaat doen, maar ze was vanmorgen zó zenuwachtig. Ik duim van achter mijn bureau.
En vanavond zorgen we voor één van hun lievelingskostjes: macaroni met kaas en hesp.

One comment

  1. ik kreeg eens een kaartje van mijn zoon op skiklassen in Oostenrijk: de bus was bijna in het ravijn gereden, maar voor de rest is hier alles goed!



Geef een reactie

