h1

Linnenzakken

15 juli 2010

Gisterennamiddag vond ik dat ik mijn werk wel even kon laten liggen en besliste ik om mezelf blij te maken en te ontspannen met wat handwerk. Ik wou linnenzakken maken naar het voorbeeld van een linnenzak die ik als tiener ooit gekregen heb. En dit is het resultaat.

Linnenzakken

De linkse zak had ik al. De twee zakken daarnaast werden gemaakt met stofjes die ik zaterdag samen met dochterlief kocht. En de rechtse zak werd gemaakt met stof die al vijftien jaar in mijn kast ligt, half in elkaar gestikt voor een ander, nooit voltooid doel. En fier dat ik nu ben. Ik zou wel voor iedereen zulke zakken in elkaar willen stikken. Jammer dat ik maar 4 kinderen heb…

Ilse vroeg om een frontale foto van de prikborden. Nu er niets ophangt dat naar onze identiteit verwijst, kan dat wel. Dus hier een frontale foto.

Prikborden

U merkt het, de foto is rap-rap genomen. En de muur heeft al heel wat te verduren gehad sinds hij jaren geleden geschilderd werd. Maar kom, het frontale beeld is er!

5 reacties

  1. Wow, merci voor de foto. Ziet er echt heel mooi uit, misschien moet ik hier ook zo eens iets proberen …
    En de linnenzakken zijn ook super 😉


  2. Heel mooi. En een nieuwe foto bovenaan je blog. Ziet er heel Zen uit.


  3. Bedankt voor die foto! En voor de link naar de logo’s. Nu mijn oudste naar het 1e leerjaar gaat en ze nogal van structuur houdt, ga ik jou idee zomaar pikken :-)!


  4. @ jemamuse2: ik herken heel wat van wat je over je dochter schrijft in twee van onze kinderen, dus mijn idee gaat bij jullie zeker succes hebben!


  5. Mooie linnenzakken. Die blauwe is wel van een heel erg mooi stofje. Ik kan er mij zo een rokje uit voorstellen ;-).
    Goed idee van die prikborden. Mooi ook zo.



Geef een reactie

