h1

Hoe houden we ons bezig?

22 juli 2010

Enkele dagen geleden had ik onverwachts werk waarbij ik niet gestoord kon worden, tenzij in geval van nood. Ik zat in mijn bureau, met de deur toe. Onze oudste zoon en dochter zijn op kamp, de jongste twee vertrekken pas morgen en waren dus thuis. En wat zag ik toen ik uit mijn bureau kwam?

Cakejes bakken

Zoonlief en dochterlief waren samen cakejes aan het bakken. Ze hadden het deeg helemaal zelf gemaakt en terwijl dochterlief het deeg in de vormpjes schepte, was zoonlief aan het opruimen. Dat de vloer wat plakte, namen we er met plezier bij, want zo’n samenwerking zien we graag.

2 reacties

  1. Prachtig toch…..dat is genieten!

    Je ziet he,het is niet altijd plagen en kibbelen…!
    En ondertussen al de kids vertrokken,wat zal het stil zijn in huis!
    Geniet ervan met z’n tweetjes samen….


  2. Fijn als ze zich zo samen kunnen bezig houden.



Geef een reactie

